Har du spørgsmål til dit E-avis-abonnement?

Vi sidder klar, på telefon 99 35 38 38, til at hjælpe dig med alle spørgsmål, du måtte have i forbindelse med E-avis-appen.

Vi holder åbent alle dage undtagen helligdage:

mandag-torsdag fra kl. 9:00-16:00

fredag fra kl. 9:00-14:30

 

Vi samler en liste med de oftest stillede spørgsmål som du kan se her:

 

Derfor værdsætter vi feedback fra dig!

Vi arbejder hele tiden på, at give dig den bedst mulige oplevelse med din E-avis, men uden dine input til appen risikerer vi, at lave noget, du synes, kunne være bedre. Vi kan desværre ikke svare på alle henvendelser, men al den feedback du giver, er med i vores tanker, når vi udvikler appen til en stadig bedre oplevelse for dig og andre brugere.

Giv os feedback

 

Kontakt

NORDJYSKE Medier A/S

Østre Havnegade 63-65

9000 Aalborg

Telefon 99 35 35 35 | App-hjælp support@nordjyske.dk | Abonnementsspørgsmål abon@nordjyske.dk

 

Copyright NORDJYSKE Medier A/S 2018

NORDJYSKE Stiftstidende som digital avis udgives af NORDJYSKE Medier A/S.

 

Købsbetingelser

Du kan købe adgang til e-avisen i både Apples App Store og på www.nordjyske.dk.

Købsbetingelser følger betingelserne fra det sted, du vælger at betales for adgang til e-avisen.

 

Kompensation

Der godtgøres ikke for manglende levering af e-avis, eller "forhindret læsning" grundet tekniske problemer, der er ude af vores kontrol.

 

Teknisk leverandør

Visiolink


Ofte stillede spørgsmål

Her svarer vi på de spørgsmål, vi ofte får omkring abonnement og appen:

Spørgsmål:

Hvilken e-mail og kodeord skal jeg logge ind med?

Svar:

Du kan logge ind i appen med din profil (login) fra www.nordjyske.dk. Dit login består af din e-mailadresse og den adgangskode, du har valgt i forbindelse med, at du oprettede din profil på nordjyske.dk. Hvis du ønsker abonnement for en længere periode, kan du kun købe det på www.nordjyske.dk. Du skal du bruge et login, når du køber adgang via nordjyske.dk. Har du ikke et login, er det gratis at oprette et på www.nordjyske.dk.

Spørgsmål:

Jeg er allerede abonnent - hvordan læser jeg E-avisen på min iPad/tablet?

Svar:

Som abonnent skal du trykke på den udgave af avisen, du gerne vil læse. Herefter skal du: 1 trykke på knappen "Er allerede abonnent". 2 Indtaste enten dit login til nordjyske.dk eller dit abonnementsnummer. 3 Trykke på knappen "Login". Appen husker dit login, så du behøver kun taste det én gang. (Du kan også komme direkte til login-siden ved at trykke på "Login"-knappen nederst til højre i skærmen).

Spørgsmål:

Hvor kan jeg købe andre abonnementstyper end "Dagens avis"?

Svar:

Du kan købe længere abonnementsperioder via www.nordjyske.dk eller www.nordjyskemedier.dk på din PC. Du kan også købe abonnement ved at kontakte vores kundeservice på abon@nordjyske.dk eller telefon: 99 35 34 34. Du kan købe følgende abonnementstyper: 1 måned, 3 måneder, 6 måneder og Helår. Den adgang, du køber til e-avisen gælder på alle platforme. Det vil sige, at hvis du fx køber års-abonnement via nordjyske.dk på din PC, så kan du også læse e-avisen på både iPad, Android-tablet, Smartphone og PC.

Spørgsmål:

E-avis-appen virker ikke / jeg kan ikke få avisen frem, hvad gør jeg?

Svar:

Vi arbejder løbende på forbedringer af E-avis-appen. Det betyder, at vi jævnligt udgiver nye versioner af appen. Tjek Apples App Store eller Google Play for at se, om du har installeret den seneste version. Hvis ikke en opdatering af appen løser dit problem, skal du kontakte vores hjælpsomme support på e-mail support@nordjyske.dk eller telefon 99 35 38 38. Vi svarer mandag - torsdag fra kl. 9:00-16:00, og fredag fra kl. 9:00-14:30 (vi holder lukket i helligdage).

For svar på andre spørgsmål, kan du sende dem til vores support via skemaet herunder:

Sig hvad du mener!

Her kan du komme med al din ris og ros, små og store forslag, der kunne gøre appen til en bedre oplevelse for dig.